17 dagar

nu är det inte lång tid kvar! 17 dagar vet inte om det kommar gå snabbt eller om jag kommer tycka att det går sakta! vad tro ni?? jag hoppas på att det kommer få snabbt men jag vill ända hinna med så himmla mkt saker.... vill hinna säga hej så och göra en massa saker samtidigt!  Nu ska jag snart sova ... eller a ska se lite mer på tv och prata lite mer med normänen... som nu sitter och spela pokimon! :S kul ... nja, det är inte specielt socialt för jag kan ingenting om det ....!
i morgon ska vi nog till stan en runda ... behöver köpa en förlängningdslad som jag ska ha med till usa ! fick det tipset av jessica tacka!
någor mer som man inte tänker på, som kan va bra att ha med sig??? vill ha tips!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna r

Sv:Okeokej, -är det stort? jo jag har fått familj men jag vet inte så mycket om de..dom svara inte på mitt mail :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback