dagen

idag tänkte jag att jag skulle börja se vilka kläder som ska med och vilka som ska få stanna här hemma, men det gick inte så bra ..... viste inte var jag skulle börja så jag började inte över hela taget ... ;) inte bra inte bra ... min planering fram över ser nämligen lite tajt ut .....

onsdag: skolan 9.15 och på eftrmidagen simhallen. åka till farmor (tror jag)
torsdag: hos farmor och farfar (antagligen)
fredag: hos farmor och farfar ... kräfftskiva med släkten
lördag: hem från farmor och farfar ... på kvällen granfest
söndag: emelie kommer och hjälper mig packa
måndag: hej då med jenny ... emelie kommer på kvällen och bor hos mig
tisdag: 6.58 tåget går mot kastrup .. framme 9.22 typ (springa till samlingen på kastrup) FLYGET Flyger 12.20


idag på kvällen har våra kompisar varit här som vi brukar fira midsommar och nyår med varit här och sagt hej då :( det var trevligt ... fick en jätte fin nalle av en familj och en låda med en fin text på och ett rött hjärta det stod typ:

tänd ett ljus och tänk på oss (ett ljus och  tänstikor i lådan )
gråt en stund                            (näsdukar)
tröstät                                         (marabochoklad)
lysna på en lått från sverige    (svenska hits cd)
skicka en hälsning till oss       (5 vykort klara med addresen ditt skriven)

ska ta kort på precenterna imoron så kanske ni får se ... började nästa gråta när jag läste det första gången....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Miss Dramaqueen

Aw,vilken gullig present!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback