en bra kväll!

idag fick jag kontakt med lotta som jag ska bo med i usa! hon är från tyskland och hon tyckte att jag såg snäll ut ! (hahahaha)

går var en kul kväll.... det är kul med carl-oskar och det är bra att det är så mkt folk att vakterna inte kan kolla hur gammal man är... så en kväll i öl-tältet var kul! vi var på förfest på campus och sedan in till stan:D

idag har jag varit med pappa han fick köra en tur för jobbet till ängelholm så jag fick övningsköra hem! 13 mil det var kul men man märkte att man var trött på slutet :P

nu ska vi nog ut och fiska ..... efter som att jag fick en JÄTTE fisk i går,den vägde mellan 4-5 kg.  så ska pappa få en idag! fisk

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback