har inte bloggat på någon dag

nu sitter jag i min farmor och frfars sommarstuga... har varit här sedan i söndags! behövde tänka på något annat ... det har varit kul vi har plockat svamp hela dagen i går med barnen som bor granne med farmor och farfar .... saknar faktiskt normänen lite det var kul när de var här och man kunde tänka på något annat och bara strunta i alla andra tankar .... vet inte om jag börjar ongra mig lite nu :( tror jag ska gå till skolan i morgon och säga hej för jag saknar de så otroligt mkt .... :D ska även se om jag kan få kontakt med lotta så jag kan prata med henne i dag och måste ringa min familj med och pratat lite med dem ....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback