idag är det 25 dagar kvar till jag åker till usa

aaa idag är det bara 25 dagar kvar  det är lika lång tid som det var från den dagen när jag sat hemma hos jenny och fick veta att jag hade fått en familj :D tiden går fort men den skulle kunna gå fortare .... vill åka nu ... vill vara hos min familj och få träffa dem, jag hoppas att de är snälla och att jag blir som en syster till barnen ... har alltid viljat bli storasyster till en tjej som man kan ta hand om och leka med när man har tråkigt!


detta är min kalender in för usa :

Torsdag 6/8  JOBBA                                                        

Fredag 7/8     JOBBA      Carl-Oskar dagar

Lördag 8/8                        Carl-Oskar dagarna

Söndag 9/8


Måndag 10/8-
Tisdag 11/8-   JOBBA

Onsdag 12/8-  JOBBA

Torsdag 13/8

Fredag 14/8   JOBBA

Lördag 15/8   kompisar från norge här

Söndag 16/8  kompisar från norge här


Måndag 17/8-
Tisdag 18/8-

Onsdag 19/8- Gamla klassen börjar skolan

Torsdag 20/8

Fredag 21/8   kräffitiske med kompisar

Lördag 22/8   kräfftfiske med kompisar

Söndag 23/8  kräfftfiske med kompisar


Måndag 24/8
Tisdag 25/8-

Onsdag 26/8-

Torsdag 27/8

Fredag 28/8  tolg kräfftskiva

Lördag 29/8  tolg kräfiskiva

Söndag 30/8


Måndag 31/9

Tisdag  1/9    JAG ÅKER TILL USA



Det är inte långtid kvar :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: idaiusa

jag har redan länkat dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback