sista inlägget från sverige....


kommer ihåg när man läst blogar där det står sista inlöget från sverige och jag tänkte att den dagen kommer inte komma en å ett tag ... eller det är lång tid kvar till det är min tur att skriva det ...
men nu ärdet inte många timmar kvar nu 8 timmar till jag är på tågstationen och väntar på tåget! snart är jag i new york med de andra svenskarna :D ficken present idag ... eller aaa en födelsedagspaket och en hej då packet ... tack så mkr emelie! nu ska vi se på tv och försöka sova eller ...aa prata ett tag :D

god natt och nästa inlägg är jag i new york om internet funkar annas är jag i minnesota :)

hej då ssverige ocj jag kommer sakna er ... känn er träffade alla undebara vänner <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

Ha de underbart där borta i staterna!! kram

Postat av: Caroline

Ha de underbart där borta i staterna!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback