sol nu tack

idag har jag varit på stan och hämtat medicin och så har jag jobbat i 4 h! nu har våra kompisar från norge kommit och jag var tvungen att ge bort min säng :( men nu ska jag i alla fall försöka sova för i morgon ska jag jobba på förmidagen och på eftermidagen ska vi ut med båten och sola och bada ... på kvällen blir det kräfftfiske och vanligt fiske! hoppasdet kommer bli en kul helg med mycket bad och sol och så .... :D


min familj i usa svarar inte när jag ringer .... får prova i morgon igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Hej. åker du den 29 augusti? :)

Postat av: Vilma

Sv; för att jag var väldigt utsatt när jag var liten mellan 5-12. När jag började inse ett och annat så tog jag till fel saker som alkohol och kriminalitet osv. Därför är jag på behandlingshem och pga det så har jag insett vad fel jag gjorde :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback