väskor...

skulle ju visa er min väska som jag har laggt allting i som jag inte får glöma .... vet inte om ni ser vad det är men det är två påsar medicin och precenter och linser och adapter, sedan vet jag inte vad det är mer i. man ser även min andra väska som ska med på bilden den är rosa :D
min väska

idag har jag och 4 kompisar varit på liseberg och åkt kolerado och så var vi på nrj festivalen och lysnade på dead by april :D de spelade bara 2 låtar men det var en mysig kväll ....
körde efter gps en och det blev en om väg på vägen dit på typ 20 min ... och på hemvägen när vi skulle äta så skulle vi till mc och därifrån till storevägen var vi ute på tytte väggar och mitt inne  bland hus ... undrar hur gpsen tänkte ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

sv; ja ofc. [email protected] :)

Postat av: johanna

Sv: Okej grate. ska nog också köpa två :) bra att ha en back up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback