ambasaden

har varit på amrekanska ambasaden! skulle va där vid 10 men började köa vid halv 10... fick sedan gå in i bygnaden ca 11.15 och sedan fick man vänta igen. när man väl kom fram och fick prata med den man som typ frågade om jag hade blivit gripen av ploisen när jag var i usa för sådär 3 år sedan och jag svarade NEJ så fick jag tillbaka paprerna och jag ska få visumet i slutet av veckan.

ringde även till explorius för jag tycker att det är lite tajt att åka från sverige 4 september och sedan va i huvudstaden 3 dagar och sedan komma till familjen 1 dag innan skolan börjar... jag vill ju lära käna familjen och hinna öpna väskan innan jag ska gå till skolan så jag får åka 1 september i stället då kommer jag till familjen den 5 och jag hinner träffa dem 3 dagar innan skolan börjar... :D jag blev glad när hon berättade att det gick och fixa.

ringde även familjen i dag men dom svarade inte ska försöka en gång till igen i kväll innan jag går och lägger mig kl är ju 2 på eftermidagen nu så dom är nog inte hemma....  pappan i familjen la jag till på facebook och han sa OK så nu har jag sätt kort på min familj.. vill inte lägga up dom här fören jag har pratat med dom... men en bild på huset som inte är så bra kan ni får se

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback