!?

ringde min "familj" igår tänkte fråga om jag skulle va senior eller junior och min värd pappa viste inte men han sa att jag skulle få veta det när jag skrev in mig, men att han skulle kolla  HAN VISTE INTE ENS HUR GAMMAL JAG VA!
familjen verkar trevlig men det käns inte som om dom vet så mkt om mig :/ vet inte vad jag tycker om det! hoppas att det blir bra, ska skriva ett mail till honom i eftermidag tror jag och se om jag kan få något svar! vill bli senior!

i eftermidag ska jag träffa louies ska se om jag kan köpa några av de grejer som står på min inhandlingslista innan jag åker till usa!

skicka även i väg min  bror till england på språkresa! han kommer hem om 3 v och då är det inte så lang tid kvar till jag åker men jag är glad att han hinner komma hem innan jag åker så att jag kan säga hej då!
 
minnesota

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Hej, jo jag vet, det var inte lätt att hitta! Men det finns iaf på Mekonomen där jag köpte två stora vakuumpåsar för 159kr;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback