har börjat tänka för mkt!

sitter vi köksbordet och ska snart köra till farmor med pappa:D var på fest i gå kväll det var mkt trevligt! började nyss tänka på vilken kul syn det kommer bli för dem så åker tåget från alvesta 7.12 den 1 sepember för då kommer jag komma med mina jätte väskor och med en ful bagg frås asse och med en datorväska... detta ska jag klara att bära runt på på tåget och sedan av tåget och på kastrup flygplats... skulle inte förvåna mig om jag kommer se ut som ett borttappat barn ;)

har förresten hittat en resekompis hon ska åka samma dag som jag (1 september) och hon ska inte bo så långt från där jag bor så vi kommer nog att flygga tillsammans hela vägen ... om man reser med någon annan så kan man ju hjälpas åt och man slipper flygga många timmar själv.... jag blev glad när jag fick veta det :D ska du veta
 

mina väskor ... bara det att min stora är grå och min lilla väska är rosa.....

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Javisst! När åker du och med vilka?

Postat av: Thea

grattis till familjen :) vart har du blivit placerad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback