Ja

min familj svarade :D de sa att de väntade på att jag skulle komma och att jag ska dela rum med en tyskutbytesstudent som är lika gammal som jag, vi ska gå i samma klass :) dom sa även att vi antagligen kommer att åka en runda till CO för att åka lite skidor. de lätt jätte trevliga men sa att de var ganska upptagna förräldrar eftersom att han spelar i ett band och de har 2 barn :)

de frågade även i fall jag kunde simma .... klart jag inte kan :P var jag på väg och svarar (har tränat simning 6 gånger i v som mest, så jag tror att jag kan det)

de ska skicka bilder på huset och på familje, så jag hoppas att dem lägger upp det snart och att jag får namnet på min nya syster :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

Hej :) Ser att du har mig länkad (har dig också länkad). Har bytt bloggadress till: http://www.utbytesstudent.se/louise/

Så om du vill så får du gärna ändra så det blir rätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback