ring ... ring

jag ringde till min värd familj i går kväll men dom svarade inte, ringde 2 gånger. sedan så ringde telefonen framot 1 eller så 2 signaler och jag trode att pappa svarde han brukar det om det ringer på natten. men i morse sa pappa att han inte svarade och vi tittade och såg att det var min värd familj som hade ringt och antagligen komit på att det var natt här och därför la på och inte fortsatte att ringa! jag ska ringa en gåg till i kväll och se om dom svarar ... är nevös vet inte vad man ska säga..... någon som har ringt sin familj som kan berätta vad ni sa !?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

sv: fast läskigt också..! ingen kmr typ märka att man är ny haha

Postat av: Erica

Heeej!

Jag har försökt hitta någon som ska åka till usa samtidigt som mig! och det ska du!

Du åker den 1 september va?

Jag åker också då och ska också till Minnesota, till Staples! adda mig på msn vettja! : niceswim[email protected]

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback