:D eller :(

har inte skriv på någon dag ... för jag vet inte om jag ska gråtaav glädre eller om jag ska va ledsen! jag fick hem ett papper från usa där det står typ prelimär plats för aktivitet och en adress om man sker på adressen så är det en skola i woodbury en förort till minneapolic ..... och det verkar som om det är den skolan jag ska gå på i usa men jag är inte säker eftersom att jag inte fått någon familj.... vill ha det nu ... vill inte bli lycklig och glad om jag inte är säker på att det är min placering.
vill veta nu .... orkar inte vänta längre .... hoppas på att det är denna minen som jag ska ha :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback