hemma igen

har varit hos farmor och farfar... de har en sommastuga på landet utan internet....... men jag har haft min sista simträning med mina små simmare på 1.5 år :(.
kommer nog inte bli så mycket bloggande över midsommar det är typ fult upp... vi i min familj och typ massa familjer till börjar fira midsommar på torsdagen med typ tävlingar med mera. sedan hoppas jag att jag kan fira med mina kompisar på fredag kväll och på lördag åker vi till norge på 50 års fest med min pappas typ bästa kompis... min körlärare!
massa att göra.... sedan sommarjobbet börjar på måndag ;D jag är nog den enda som är glad för att börja jobba

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback