jenny och jenny

idag började dagen med att jag och charlotte fick stå och fryssa i 3 h vid sjön ... sedan var det dax att äta i sanden vid volly bollen trevligt att man har en så duktig klass som gick vidare ... jag och jenny och jenny gick till frisören och jenny (mörk) skulle parmanenta håret men hon blev inte nöjd så när vi kom hem plattade vi det och lockade det och satte up det inför balen idag :D kommer nog ett kort på det sedan :-D jag blev nöjd med uppsättningen och jenny blev nöjd med sminkningen :) DUKTIGA VI ÄR ! nu ska vi snart cykla ner till stan och kolla på alla fina studenter som är på bal. och i mon är det jenny(ljus) tur att ha bal så då blir det en lång dag som börjar med ett frisörbesök vid 9.00 så en tidig upstigning på min lediga dag.. men vad gör man inte för sina kompisar :)

vill ha familj. en kompis ringde soim hade nytt nummer i dag och jag trode det var explorius som skulle säga att jag hade fått en familj ... men nej nej i9te sån tur i dag ... men i mon kanske eller inte

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback