varför finns ångerst?

just nu ligger jag i min säng och har ångerst och undrar varför just jag......
vet mycket väl att du är en av mina bästa vänner och att det inte är lätt för varken mig eller dig! vet inte varför jag tvekar...
är inne i en dålig period när jag ångrar massa saker typ varför jag lämnar min klass för usa, varför jag inte/tog tog vara på chansen. varför jag inte har berättat hur mycket du betyder. varför jag inte sakt att du har räddat mig ur en gropp som aldrig slutar så många gånger. varför jag orkar leva som jag gör, av saknad. vet inte varför jag blir så som jag är nu, men jag vet att vi inte kommer gå åt olika håll för det kommer jag inte tillåta att vi gör, för jag vill att du ska finnas i mitt liv som en av mina bästa kompisar(hoppas att du vill ha mig i ditt liv). en som man kan LITA på en som altid förstår. har svårt att säga till folk vad jag tycker men du betyder mest och du vet mest om mitt liv. DU ÄR EN AV MINA BÄSTA KOMPISAR OCH SÅ KOMME DET ALLTID ATT VARA!<3
vill att du får veta detta och jag kan inte hålla allt inom mig för då kommer inte leva som jag gör länge till.

lovisa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback