vill va glad men jag vågar inte.....

vet inte om jag vågar vara glad... vill det men vågar inte för om det inte är min plasering så kommer jag att ångra att jag var glad. vill att explorius ska ringa och säga att de har hittat en familj till mig ..... nu börjar det närma sig inte så lång tid kvar! om jag får välja när jag ska åka så skulle jag vilja åka typ 24 augusti för då hinner jag säga hej då till min klass :D om jag ska gå på den skolan som står som aktuel plats för aktivitet så ska jag gå på en ganska stor skola och föra året började dom den 2 september tror jag!

SKA JAG VÅGA VARA GLAD?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hedvig

låter som en bra idé, jag länkar

Postat av: louise

svar: jag kommer saknar dig också, jättemycket :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback