matte prov

skulle ha matte prov i morse men glömde säga till min lärare att jag ville göra det ... läse lite konstigt. läser matte med en lärare som jag inte har i matte längre ... men men ... gjorde det nu vid 12 och jag fick VG på ett prov som man bara räknat på typ max en h sammanlagt ... känner mig lite stålt. hoppas explorius ringer snart någon dag och säger att vi har en familj till mig ... jag kommer nog att drunkna i mina egna tårar den dagen ... någon som kan rädda mig för jag tror inte jag klarar att simma i mina egna tårar .... om jag skriker hjälp hjälper ni mig då?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: louise

sv: BRA :) så kan vi kolla på film i bilen :) och myyyysa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback