söndag :(

 nu är det söndag. har inte skrivit sen i fredags men vi åkte ut med båten och lysnade på musik sedan så hämtade mormor mig så jag sov där . kl 7.30 skulle jag va i simhallen, lite tidigt för min del. skulle på simtävling mina simmare var duktiga :). sedan så åkte jag till backa till sjön på kvällen och badade och grillade. jag fick bo i ett tält men wilma en tjej på typ 12 år, mamma hade bäddat med sovsäk och med liggunderlag vilket jag ALDRIG mer kommer bo på det är alldeles för hårt. nu har vi kommit hem så jag ska väll vila lite och sedan titta på robinsom (gillar inte att ellinor vann) sedan reprisen på talang sedan i fredags för det har jag inte sätt ennu. nu ska jag gå och äta lunch .... hoppas ni har gjort något kul i helgen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: louise

sv: hahah ja typ! undra hur den smakade? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback