vill ..

det finns så mycket som jag har kommit på att jag vill göra ..... men jag kan inte va på två ställen sammtidigt :( vill vara i usa nästa år men även gå i min klass .... vill va mer med mina kompisar men vill jobba med ..... vill inte få sommarlov för då går jag inte längre i min klass men vem vill igentligen inte ha lov ... det vill jag .... vem vill inte va mer med farmor och farfar men man hinner ju inte .... skulle vilja ta vara på tiden mer ... vill va med mina kompisar mer men varken jag eller dom har tid..... vill hitta på något kul snart igen .... saknar vissa stunder ... saknar anna saknar ida som inte bor i växjö saknar även andra vänner som jag ibland känner att jag inte har tillräckligt med tid för som jag sviker :(


något saknas i mitt hjärta sedan du försvan och aldrig mer kommer tillbaka .... jag minns vem du var ... jag minns somrarna i er stuga jag minns sista gången jag såg dig ....  <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback