värdfamiljen!

NU ÄR JAG FRAMME HOS MIN VÄRDFAMILJ, efter 3 dagar i new york med shoping och så.

min värdfamilj är jätte snälla och om 3 veckor ska vi antagligen åka till florida och träffa pappans syskon och så några dagar :D barnen i familjen tjejes som är tre är jätte gullig och vill leka och killen som är 6 månader ... ålar omkring, han lärde sig det för typ någon dag sedan :) jag delar rum med lotta och det går bra ... lotta sover uppe och jag nere och jag har en dubbelsäng och hon har en 1.20 säng :) var på skolan idag och jag ska ju va senior men jag måste tydligen välja ämne på tisdag och då ska vi även kolla simningen om det kommer funka :) i helgen ska vi bada i simhallen i morgon ntgligen och sedan ska vi åka en runga och så ska vi spela gitarhero, pappa spelar i  ett band så han ska vara duktig så vi ska prova!
på söndag ska vi åka någon stans där man kunde äta och titta på saker trevligt !

Glad över att det antagligen komer bli Florida :D :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback